جمعه (پست ثابت)

✿ پـنجـــــره ای رو بـــه خــــــدا ✿

عبادت از سر وحشت واسه عاشق عبادت نیست پرستش راه تسکینه ؛ پرستیدن تجارت نیست

جمعه (پست ثابت)

حرف هایم معلق اند وقتی صحبت از مهربانیت باشد...

و چشمانم خسته میشوند بس که بدنبال رد پایت گشته اند و نیافتند...

بیایید برای ظهور امام زمان (عج) صلوات بفرستیم...

بلکه تعجیلی در ظهورش باشد...


نظرات شما عزیزان:

ایمان
ساعت21:47---1 بهمن 1392
ستاره باران می شود
آسمان آنانی که
آسمانی فکر می کنند .........!!


سخنی با صاحب دلان
ساعت17:12---30 دی 1392
سلام محیا جان
ممنونم از حضورت و نظر لطفتون
از مطالب ارزشمندتون استفاده کردم
«جریـــمه مشـــق امشــب
صـــد بار بنویس
آقایـی کــه یـــادش نبــــودم
در قُنـــوت نمـــازش(یـــادم)کـــرد
السلام علیک حین تحمد و تستغفر
اللهـــم عجــل لولیـــک الفـــرج»


هزارویک شب
ساعت13:01---30 دی 1392
دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند....


سحر آریایی
ساعت23:05---29 دی 1392
سلام محیا جانم



عید بر تو هم مبارک و روشن و نیکو عزیزدل



و نیز برای تو سلامتی رو خواستارم



می بوسمت به مهر



در امان مهر یکتا خدای مهربانی

بهترین ها از آنت




پاسخ: متشکرم عزیز دل


نیـلـوفـ ـ ـر
ساعت13:40---29 دی 1392
[گل] ز آسمان دل من خورشید و مه برآمد
شب میلاد احمد(ص) با پور حیدر آمد
همه شادی نمایید که میلاد نبی شد
جلوه ی نور صادق ز بعدش منجلی شد [گل]


سحر آریایی
ساعت20:30---28 دی 1392
سلام ها محیا جانم



دوستی ات باعث مسرت است

ممنونم از مهرت عزیزدل



حتما عابر پس کوچه های مأوایت خواهم شد



درودها



در امان مهر یکتا خدای مهربانی

بهترین ها از آنت




پاسخ: ممنونم سحر گلم


سحر آریایی
ساعت13:06---28 دی 1392

حالا سرم از آسمان هم می گذرد

و دستهایم

ستاره می چینند

از زمینیان دورم

دور

چرا که تو...

سلام مرا...

سر تکان دادی.


محمد احمدی - سیامک



سحر آریایی
ساعت13:04---28 دی 1392
سلام محیای نازنینم



اختیار داری عزیزدل

باعث مباهاته در لیست دوستانم داشته باشمت

بااحترام نشانی ات رو بر قلب جاده ی خیس و نمینم حک کردم

که به جمع همبغضان خیسم خوش آمدی



درودها مهربانویم



در امان مهر یکتا خدای مهربانی

بهترین ها از آنت




پاسخ: ممنونم سحر گلم. با افتخار لينك شدي :)


نیـلـوفـ ـ ـر
ساعت11:07---28 دی 1392
ممنونــ گلمــ

شما همــ لینکــ شدیــ ممنونــ لطفــ داریــ شما عزیز دلــ
پاسخ: مرسي عزيزم :)


نیـلـوفـ ـ ـر
ساعت10:51---28 دی 1392
لینک شدی دوست عزیزم و بازم ممنون که بهم سر زدی



امیدوارم دوست خوبی برات باشم

لحظه هات نیلوفری
پاسخ: ممنونم عزيزم


هزارویک شب
ساعت10:07---28 دی 1392






با افتخار لینک شدین.
پاسخ: ممنونم شما هم با افتخار لينك شدين :)


هزارویک شب
ساعت9:59---28 دی 1392


Sahar
ساعت19:44---27 دی 1392
سلام محیای گلم



بازدید کردم

بر دل نشست

کاش بیاید او که دستانش نور است ..



التماس دعای نیک از زلال دلت



در امان مهر یکتا خدای مهربانی

بهترین ها از آنت




پاسخ: ممنونم از لطفت التماس دعا :)


Sahar
ساعت19:42---27 دی 1392
سلام محیای گلم

بازدید کردم
بر دل نشست
کاش بیاید او که دستانش نور است ..

التماس دعای نیک از زلال دلت


در امان مهر یکتا خدای مهربانی
بهترین ها از آنت




Sahar
ساعت19:39---27 دی 1392

و کاش مرد غزل خوان شهر برگردد

به زیر بارش باران شهر برگردد

چه خوب می شد اگر مرد آسمانی ما

به جمع خاکی خوبان شهر برگردد

و گفتند که آقای عشق خوش قدم است

به یمن مقدمش ایمان شهر برگردد ..



منم تنهایی
ساعت0:31---27 دی 1392
راستی سلام
میشه نظرتو درمورد اپم جدیدم بدونم[گل]


منم تنهایی
ساعت0:30---27 دی 1392
شیعه چه بد عادت کرده به نیامدنت
میشود این جمعه بیایی؟


حانیه
ساعت18:18---26 دی 1392
سلام محیا جونم خیلی خوب ببود لینکت کردم لینکم کن
پاسخ:سلام مرسي. آدرس وبلاگت؟؟


عليرضا
ساعت8:40---24 دی 1392


موفق باشي
پاسخ: همچنين شما


مسعود
ساعت15:05---21 دی 1392
سلام محیا خانم گل
از حضور سبزت دروبم متشکرم
بازم بهم سر بزن
منم اپم
منتظر اپ های تو هم هستم
مگه ی پست گذاشتن چقد وقت مبارکتو میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظرت هستم


Arisan
ساعت14:58---15 دی 1392
salam

mrC ke be webam sar zadi

webet aliye

پاسخ:mer30


peyman
ساعت17:14---13 دی 1392
بی “تـو” ؛

گرم شدنِ

این زمستـان ،

داغی می شود بر [دلَم] !


لیلی
ساعت1:22---12 دی 1392
خنده ام ميگيرد

وقتي پس از مدتها بي خبري

بي آنکه سراغي از اين دل آواره بگيري

مي گويي:

(( دلم برايت تنگ است ))

يا مرا به بازي گرفته اي؟!!

يا معني واژه هايت را خوب نميداني؟!!

" دلتنگي ارزاني خودت "


لیلی
ساعت1:22---12 دی 1392
خنده ام ميگيرد

وقتي پس از مدتها بي خبري

بي آنکه سراغي از اين دل آواره بگيري

مي گويي:

(( دلم برايت تنگ است ))

يا مرا به بازي گرفته اي؟!!

يا معني واژه هايت را خوب نميداني؟!!

" دلتنگي ارزاني خودت "


محمدحسین
ساعت18:09---10 دی 1392
سلام محیا خانوم خوب هستین؟؟؟؟؟ممنون که به وبم سربزنید .همیشه آرزوم این بود که به وبی با محتوایی مث وب شما بسازم ینی ساختم ولی خوب نبود خوب ولی از شما عالیه .ممنونم که به وبم سرزدین بازهم بیایین.
پاسخ:سلام. مرسی ممنون. حتما


لیلی
ساعت0:57---9 دی 1392
تشنه که میشوم سر میکشم دلتنگیت را !

بغض بالا می آورم


لیلی
ساعت0:56---9 دی 1392
پیام : موردی برای نمایش نیست

فرستنده : نام فرستنده مشخص نیست

تاریخ ارسال : تاریخ ارسال معلوم نیست

دلم واسه ی تو خیلی تنگ شده

واسه ی همینه که همه چیز گم شده و از دست رفته !


لیلی
ساعت0:56---9 دی 1392
پیام : موردی برای نمایش نیست

فرستنده : نام فرستنده مشخص نیست

تاریخ ارسال : تاریخ ارسال معلوم نیست

دلم واسه ی تو خیلی تنگ شده

واسه ی همینه که همه چیز گم شده و از دست رفته !


zahra
ساعت7:46---7 دی 1392
من اومدم تو هم بيا يه سر وب خوبي داري

لیلی
ساعت1:31---4 دی 1392
همین که صدایم می‌کنی

همه چیز این جهان یادم می‌رود

یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ی من قرار دارد

یادم می‌رود سر جایم بایستم

پابه‌پا می‌شوم

زمین می‌لرزد


=====
ساعت13:26---3 دی 1392
اپم

=====
ساعت13:05---3 دی 1392
آپم

خواهری
ساعت10:48---28 آذر 1392
لینک شدی گلم
پاسخ:مرسی عزیزم


لیلی
ساعت1:11---28 آذر 1392
اره موافقم منوباکلبه عشق لینک کنوبگوباچه اسمی لینکت کنم

امیر
ساعت11:40---27 آذر 1392
سلام و درود

وبلاگتون و البته نوشته هاتون واقعا زیباست...

طعم محبت و مهربونی و خدایی بودن رو خیلی واضح میشه اینجا دید...

موفق باشی
پاسخ:خیلی لطف دارید ممنون


سحر
ساعت10:51---26 آذر 1392

پاسخ: :))


سپیده
ساعت16:59---25 آذر 1392
عالی بود محیا جونم
پاسخ:مرسی عزیزم


مجید
ساعت15:22---25 آذر 1392
سلام .بازم که اشتباه نوشتی آدرس تبادل لینک هوشمند رو . اینو باید بنویسی

rainyrose.lxb.ir
پاسخ:سلام.زیاد مهم نیست. مرسی


مجید
ساعت1:58---25 آذر 1392
راستی برای تبادل لینک هوشمند وبت آدرس رو اشتباه نوشتی
پاسخ:آره اشتباهه


ذاکر
ساعت0:14---25 آذر 1392
سلام آپم خوشحال میشم بیای
پاسخ:حتما.میام


محدثه
ساعت18:51---24 آذر 1392
ســـــــــــــــــــــــــــــ ـلام ممنون که وبم اومدی بازم بهم سر بزن راستی من لینکت کردم تو هم منو لینک کن بـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــای
پاسخ:لینک شدی عزیزم مرسی.


بیقرار موعود
ساعت10:54---24 آذر 1392
سلام و خداقوت محیا جان...
تشکر از حضورت
به جمع دوستان آیینه ی خدا خوش آمدی


منتظر
ساعت1:22---24 آذر 1392
سلام محیا جون خیلی گله هم وبت و هم خودت ممنون که بهم سر زدی باز هم به ما سر بزن ...

و با افتخار لینک شدید

یاعلی
پاسخ:سلام.شما هم با افتخار لینک شدی


mehdi
ساعت16:33---22 آذر 1392
سلام...خوبی؟؟...اومدم بهت سر بزنم

وب قشنگی داری..تبریک..

بازم بیا
پاسخ:ممنونم.حتما


sepanta
ساعت10:50---22 آذر 1392
سلام
ممنون که به من سرزدید
خوشحال میشم که لینکم کنید
شما رو با اسم پنجرا ای رو به خدا لینک میکنم
شما هم منو به اسم پاییز دوست داشتنی لینک کنید
مممنون


الحمدلله
ساعت21:47---21 آذر 1392
سلام
ممنون از حضور سبزتون
وبلاگ جامع و پر محتوایی دارید
بهتون تبریک میگم
انشاالله موفق و موید باشید
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم




نگار
ساعت10:08---21 آذر 1392
اینجا کسی برای تو جا وا نمی کند

این خاک احترام به دریا نمی کند
نامت برای دفع بلا روی طاقچه است

ورنه کسی نگاه به آقا نمی کند . . .

اَللّــهُمَّ عَــجِّل لِــوَلیِّکَــ الــفَـرَج


alikian
ساعت20:10---20 آذر 1392
ازجمعه گفتی وکردی هوایی

دل بی تاب ماراکربلایی

دل بی تاب ماطاقت ندارد

ندیده روی اوتاکی شمارد

تمام روز ها وهفته وماه



...

واین سالهای انتظار سخت است

محیاخانم خیلی خیلی قشنگ بود

شاعر علی کیان
پاسخ:شعر شما هم زیبا بود.ممنون بابت حضورتون


شقایق
ساعت8:32---20 آذر 1392
عالی بود محیاجون
پاسخ:ممنونم شقایق جون


ذاکر
ساعت23:28---19 آذر 1392
ممنون ک قابل دونستید و لینک کردید.در اولین فرصت لینکتون میکنم.
منتظرتونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 9:32 ] [ محیا ] [ ]